Doe jij al boter in je koffie?

Dit bericht kwam ik tegen via +Henk Eisema. Yep, de laatste koffietrend is boter in je koffie. En dus niet zomaar boter van koeien die zijn gevoed met soja of mais. Nee, met gras, dat is het beste. Volgens dit artikel over boter in je koffie heb je er de volgende voordelen van:

1. Gras boter heeft de beste vetten waardoor je cholesterol niet omhoog gaat of zoiets. Dus doe er maar een lekker blokje in.

2. Boter voorkomt hart en vaatziekten. Echt waar!

3. Eet het iedere dag en geef je lichaam de routine om het te verbranden. Kortom knaag een lekker blokje boter weg en ren daarna een marathon. Heel gezond!

4. Je moet "Bulletproof" koffie maken, want dat creƫert ketonen en dat is supergoed.

5. Met twee eetlepels boter in je koffie kun je gewoon het ontbijt overslaan.

Ik zeg doen! Met deze tips word je minstens 120! Alle gekheid op een stokje, heb jij nog rare koffieweetjes?



2 reacties :

  1. Mijn tip: doe heroine in je koffie. Heerlijk, en je kunt er de hele dag weer tegen aan. ECHT!
    En voor extra energie nog een shot cocaine, dan ga je echt als een banaan.
    En bij sterke koffie ook nog een ampul amfetamine, ideaal tegen spierziekten.

    Kijk voor meer ongefundeerde onderzoeksresultaten in uw goedemorgenkrant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Test.... op een computer van iemamd anders naar boter in de koffie gelezen , Via Brendan . kan niet op mijn op eigen kanaal reageren . Vreemd . Ik ga aan de wotka ;-)

    BeantwoordenVerwijderen